Tungpiercing frågestund!!
Skrivet , klocklan 15.21


För er som inte vet så har jag piercat min tunga, och bara de senaste dagarna har jag fått så sjukt många frågor om min tungpiercing, många ställer samma frågor men det flesta är nya frågor. Eftersom jag startar upp min youtube kanal igen så tänkte jag att jag kunde ha en liten tungpiercing frågestund. Jag svarar på alla frågor i en video såklart men kommer ha det skriftligt på bloggen!
 
 






Gjorde det ont?
Vart tog du din piercing?
Är det svårt att ta hand om den?

2015-01-02 / 15:25:51

Hur ont från en skala 1-10?
Hur känna det?
Hur länge har du haft den?

2015-01-02 / 15:55:13

Kmr du nt ha hål efter? Vart & hur mkt kosta det? Hörde att man kan tappa känseln ifall ngt går fel hur känner du inför det? Jätte fint på dig ändå!!

2015-01-03 / 09:13:35

Detta har inte med din tungpiercing att göra men vad hände med din placering på hemjakts tävling om en macbook??

2015-01-03 / 13:43:47

1. Måste man skölja munnen så fort man ätit något. Om man måste det går det bra att skölja med vanligt vatten?
2. Hur länge efter att piercingen är gjord ska man skölja munnen?
2. Vet att det är olika för alla men i genomsnitt hur länge brukar tungan vara svullen?
3. När kan man byta smycket för första gången?
4. Om tungan svullnar mycket och man har ont hur kan man då lindra detta?
5. Vad är lättast att äta dom första dagarna efter att man gjort tung piercingen?

2015-01-04 / 11:22:38

1. Är det sant att man kan tappa smaksinnet av en tungpiercing? Om, hur stor risk är det?

2. Hur sköter man den?

3. Vad ska man äta när den är nytagen och gör det ont att äta?

4. Växer den igen fort när man tagit ut den, och läker den snabbt som nytagen?

5. Är det obekvämt att ha en Piercing i munnen?

2015-01-04 / 11:27:33

KOMMENTERA

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: