Ett sent gott nytt år inlägg!
Skrivet , klocklan 15.10


Shiet, 2015 here i come! Tänk att 2014 gått så sjukt jävla snabbt. Känns som om det var vår och min födelsedag. Allt går så sjukt snabbt, känns som ju äldre jag blir ju snabbare går dagarna / livet. Vill inte att allt ska sluta, det ända jag begär är att det ska gå lite långsammare, för nu går det alldeles för snabbt!
 
Nyårsafton firade vi med familjen och lite vänner, hade planerat att jag skulle iväg till en kompis och fira det men så blev det inte. Det är alltid skönt och vakna upp i sin egna säng på nyårsdagen. Sen fyller ju även en familjemedlem år så kände att det var bäst att vara hemma och fira honom.
 
Varför jag inte har uppdaterat sedan julafton är för att jag haft så sjukt mycket att göra. För det första piercade jag tungan, och har haft rätt så ont och inte orkat skriva eller kännt för att göra det. Sedan har jag börjat planera inför min youtube kanal. Jag har ju en youtube kanal (här) men har inte uppdaterad på den på ett jävligt lång tag, känner att det är dags. Har ju pendlat väldigt mycket mellan videofyme och youtube. Men känner att jag kör på youtube ett tag, det kan få bli en liten ny utmaning för 2015! Haha.
 







KOMMENTERA

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: