2015 ska bli mitt år
Skrivet , klocklan 20.51


2014, jovisst det var ett bra år. Men 2015 kan bli trippelt så mycket bättre. Det är mitt sista år i grunskolan, jag fyller 16, mitt ena projekt kommer att släppas, och så sjukt mycket mer kommer att hända. Hoppas bara allt går som jag hoppas på.
 
1. Jag vill börja spara mina pengar, inte slösa dom på en massor av godis, snacks och en massor av fikastunder. Med dom sparade pengarna vill jag resa med eller köpa en helt ny kamera med!
2. Jag vill komma igång med träningen. Nu är det slut på allt latande.
3. Jobba ännu mer, jag vill jobba både med bloggen, min youtube kanal, skolan och även där min inkomst kommer ifrån!
 
Det är verkligen dags att ändra min vardag, är inte 11 år längre. En liten skit som satt hemma och ville ha allt levererat till mig!
 
 







KOMMENTERA

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: