07-01-2015
Skrivet , klocklan 08.04


Shiet va konstigt det kändes att skriva "2015" och inte "2014" i titeln.
Känns som att 2014 gick lite för snabbt. Jovisst det var ett bra och smart år men det har gått lite för snabbt. Önska jag kunde gå tillbaka till sommaren och bara leva om allt. Snart är det ju sommar igen, så det är ju lugnt. Men förra sommaren var så perfekt. Vet inte vad det va som gjorde allt så sjukt perfekt. Men det bara var det.
 
Skolan börjar idag och jag är så inte redo för skolåret 2015. Snart ska vi alla åk.9 elever välja gymnasium, gissa vem som är rädd för det...!! Joo, jag!!!! Jag vet ju vad jag ska välja. Men tycker det är så sjukt jävla jobbigt att i princip behöva "välja" hur ens framtid ska se ut. Jovisst, man måste inte jobba med den utbildningen man har.. Men det blir ju oftast så. Tvivlar varje dag på linjen jag ska välja, skolorna jag valt ut. Ush.. Nationella proven kommer ju nu också. Ser man ju inte riktigt fram emot. Önska mig lycka till!
 







KOMMENTERA

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: