Sjuk och hemma från skolan!
Skrivet , klocklan 08.24


 
 
Godmorgon, tyvärr så blev jag rätt så förkyld igår kväll och är därför tvungen att stanna hemma från skolan. Det känns ju inte alls roligt då jag kommer att missa en massor, men får se till att plugga lite hemma. Idag är det onsdag och veckan är snart slut. Helt sjukt, snart är det fredag igen.
 
Igår satt jag och kollade på lite gymnasium, har inte hunnit bestämma mig ännu, men vi ska ju göra vårat första val redan efter jullovet, så känner att det är dags för mig att bestämma vilka skolor jag vill söka till. Vet exakt vilken linje jag vill gå på, men det finns så extremt många gymnasium i Stockholm, helt sjukt! Tar nästan aldrig slut känns det som. Den linjen jag vill gå finns överallt men det är inriktningen som inte finns på alla skolor! Men jag hittar säkert en skola jag kommer att tycka om!
 
 







KOMMENTERA

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: