Gymnasiemässa hela dagen!
Skrivet , klocklan 08.00


Godmorgon alla fjortisar där ute. Idag är det dags för gymnasiemässan. Ska bli rätt så roligt om jag ska vara ärlig. Ser framimot att få en bättre blick på vilka gymnasium som faktiskt finns och vad för linjer som finns på alla dessa skolor. Om jag ska vara ärlig har jag inte brytt mig ett skit om att leta efter gymnasium fram tills nu då jag faktiskt fått tänka efter och förstått att det kan behöva om jag vill studera vidare, som jag ska!
 
Kommer väll hem vid middags tid och ska då sätta mig i ett par telefonmöten och boka in lite inför framtiden. Om ca 2 eller 3 veckor, har så sjukt mycket planerat så har inte ens koll själv. Men då som sagt tänkte jag åka iväg en snabbis till Uppsala och träffa Caroline och bara ta det lugnt och planera inför framtiden! Har inte träffat Caroline på ett tag heller så det ska bli sjukt spännande då vi faktiskt ska ta vårat projekt genom första steget.
 
 
 
 







KOMMENTERA

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: