Veckans hiss / diss
Skrivet , klocklan 11.31


 
1. Instagrams minus följare!
Något som slagit världen stort är instragrams minskning av folks följare.. Instagram har nu under december kämpat att få bort spam/spök konton och o-aktiva konton som inte ger någon effekt på instagram. Denna vecka förlorade nästan alla instagram användare extremma summor följare, buhu på instagram! Jovisst det var konton som inte gillade foton och kommenterade, men har man inte köpt sina följare så känns det ju synd för att det är följare man kämpat för att få. Börjar generellt tröttna på instagram!
 
2. Vart fan är snön?
Det är December och fortfarande ingen snö. jo det snöade härromdagen, men vart fan tog snön vägen? Inte vet jag. Detta måste nog vara den sämsta julen ever, det känns mer som höst om jag ska vara ärlig. Vad fan händer med vädret. Våra grannars smultron började växa härromdagen, haha! Inte för att jag vet hur det är möjligt. Men det är tillräckligt varmt så de klarar av att växa! Det är ganska sjukt, vill i princip inte fira jul om det inte kommer snö och stannar ett tag!
 
 
1. ARIANA GRANDE!!
Är jag den ända som är chockad över hur sjukt bra det går för Ariana Grande just nu. Hur stor är hon inte? Hon har flera dussins låtar på topplistorna och hennes låtar spelas om och om på radion och ah, överallt! Hon ska ju på en världs turne snart, tyvärr så han jag inte köpa några biljetter, men har planer på köpa en sista sekunden biljett lite senare 2015.
 
 







KOMMENTERA

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: