Vart har jag tagit vägen?
Skrivet , klocklan 11.22


Gud, känner mig så sjukt jävla hemsk. I snart över en månad har jag iggat bloggen helt. Seriöst, känner mig så hemsk. Men har inte riktigt haft möjligheten att blogga. Har haft fullt upp med mitt projekt. Det kommer bli så sjukt spännande att släppa. För er som bryr er, som jag tror att en hel del kommer att göra så kommer den att släppas runt våren, mars/april.
 
En ny header ska också fotas, nu under jul ska jag ner i sverige, glömt vart det hette men min kompis har en fotostudio. Känner inte riktigt att jag vill ha "selfies" som header, fast dom är tagna med min kamera så känns det så jävla oseriöst. Ska försöka fixa en mer tydlig design och så. Vill få en helt ny start! Lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera då jag vet att det är många som undrat vart jag hållit hus!
 
Ni är bäst :*
 
 







KOMMENTERA

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: