christmas shopping
Skrivet , klocklan 16.31


Hej, kom precis hem från farsta centrum, shiet vad det är många människor ute. Helt sjukt!! Var i alla fall och köpte ett par julklappar, hittade inte allt jag sökte och till alla jag ska köpa något till. Så måste åka ut och kolla imorn också. Snart är det jul, tänk hur snabbt allt har gått?! Känns som om det var sommar nyss och att man kunde gå i shorts. 2014 är nog det år som gått snabbast, eller så känns det i alla fall som!!
 
Bara 12 dagar kvar till 2015 börjar, har ett par nyårs löften.. Får bara se om jag klarar av att hålla dom, Hah!
 
Jag snackade ju lite om att jag ska göra om bloggen, känns ju som om det är dags för det. Så ska boka in en tid då jag kan fota lite bilder och göra om bloggen!
 
Hoppas ni har haft det bra idag i alla fall, för det har jag :* :)
 
 






Hej detta är en test kommentar, jag älskar din blogg! Du är bäst, just saying! ILY

2014-12-20 / 11:52:23
URL: http://adamfrancis.se

KOMMENTERA

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: