Äntligen lov!
Skrivet , klocklan 12.50


Hej, gud va skönt det känns med lov. Lovet har ju inte riktigt börjat ännu, men känner mig så jäkla lugn att veta att jag inte behöver gå upp på måndag och stressa mig till skolan. Älskar jullovet just, då vet man att det inte är långt till varken julafton eller nyårsafton.
 
Äntligen har jag en ny design, den är inte helt klar ännu men nästan helt klar. Den är rätt så inspirerad utav Kissies design, och kan redan klargöra nu att inga koder, bilder eller något är stulet från henne. Allt har jag gjort själv med hjälp av mina design kunskaper. Kändes som det var dags att uppdatera designen lite. Dock känns det lite tomt, vet inte om jag ska ha kvar denna så jävla länge heller, mest en tillgänglig design tills jag får en ny idé.
 
Alla mina julklappar är i alla fall inköpta, känner även att det inte hade gått att "julshoppat" något nu. Det är nu folk är mest stressade. Hoppas ni får en fortsatt bra dag:*
 
 







KOMMENTERA

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: