Äntligen hittat en kalender!!
Skrivet , klocklan 12.34


Åkte en snabbis in till stan och gick förbi punktshop vid hötorget. Är inte världens största fan utav den butiken då sakerna dom säljer där inte riktigt är min stil om man kan uttrycka sig så. Haha, svårt att förklara! Men tittade i alla fall in där och såg världens finaste kalender. Jo, inte vilken som helst. Utan en Miley kalender. Kostade nästan ingenting och behöver verkligen en vägg kalender i rummet om jag behöver skriva in grejer snabbt. Så slarvig som jag är så glömde jag ju även min kalender i Uppsala, men den kommer den 21 som tur är! Kalendern i alla fall passade så sjukt bra in. Vi har ju även gjort om mitt rum enormt. Så där den hänger nu hänger den som en ängel! Haha!
 
 
 
 







KOMMENTERA

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: