22-12-2014
Skrivet , klocklan 12.19


Vaknade i morse och fick veta att alexandra's app kissify hade släppts, gud som jag längtat! Seriöst, för det första älskar jag ju Alexandra, hennes blogg, utseende personlighet allt är bara perfekt enligt mig. Jag laddade ner appen på en gång i alla fall och blev helt kär. Seriöst världens bästa app!!!! Tänkte göra en liten "review" på den sedan, lägga ut lite bilder osv från appen.
 
Idag ska jag in i stan och köpa lite fler julklappar, kom på att jag faktiskt hade några kvar.. Haha! Ska in med några kompisar och bara kolla runt lite i TC. Blir mysigt, får se om jag snappar med mig kameran och tar lite bilder :*
 
 
 
 






Visste du att hennes app nådde topplistan på App Store efter bara en dag? Det är hur stort som helst...

Ser framemot din review av appen. Kommer den snart?

Svar: Ja, håller på och fixa lite med den nu. Det blir en video!:)
Adam Francis

2014-12-23 / 14:11:01

KOMMENTERA

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: